O PROJEKTU

CARE – Language eduCation for inclusion of immigrAnt minoRity studEnts 

Projekt CARE ima za cilj podržati integraciju učenika migranata u višejezične obrazovne sustave razvojem inovativnih alata i metodologija za učenje jezika. Kroz prilagođene rezultate poput metodičkog priručnika, jezičnih tečajeva temeljenih na CLIL pristupu, digitalnog programa mentorstva i E-platforme, projekt osnažuje edukatore u stvaranju inkluzivnog i učinkovitog okruženja za učenje. CARE promiče jezičnu i kulturnu uključenost, potičući akademski uspjeh i društvenu koheziju.

Namijenjen za:

Edukatore jezika, učitelje i digitalne mentore koji rade s učenicima migrantskog ili dvojezičnog porijekla.
Učenike migrante i dvojezične školarce koji će izravno imati koristi od poboljšanih obrazovnih alata i programa mentorstva.
Obrazovne ustanove i dionike koji žele implementirati i prilagoditi projektne rezultate.
Dodatni dionici:

Donositelji politika, školski administratori i organizacije koje rade na području obrazovanja migranata i izbjeglica.
Šira obrazovna zajednica informirana putem online platformi (npr. EPALE, eTwinning) i diseminacijskih događaja.

AKTIVNOSTI PROJEKTA

1. Metodološki priručnik za nastavnike jezika, tutore i lingviste koji pružaju podršku u jezičnom obrazovanju učenika migrantskog podrijetla.

2. Jezični tečajevi temeljeni na CLIL pristupu koji uključuju integrirana AI rješenja, namijenjeni za:

  • Učenike u dobi od 7 do 14 godina (BICS i CALP moduli na jeziku školovanja; razine A1-B1)
  • Učenike u dobi od 11 do 14 godina (BICS i CALP moduli na jeziku školovanja; razine A1-B2; naglasak na javni govor i samoprezentaciju)
    iz obitelji migranata

3. Metodologija digitalnog mentorstva temeljenog na TELMS-u, uključujući skup digitalnih alata koji se mogu koristiti za podršku jezičnom obrazovanju migrantske (dvojezične) djece i njihovom svakodnevnom funkcioniranju.

4. E-platforma koja okuplja sve rezultate projekta i omogućuje nastavnicima razmjenu iskustava, obrazovnih materijala, komentara, povratnih informacija i ideja.

Detalji projekta

TRAJANJE

26 mjeseci (01/11/2024 – 31/12/2026)

ID PROJEKTA

2024-1-PL01-KA220-SCH-000256498

NOSITELJ PROJEKTA

Fundacja Instytut Re-Integracji Spolecznej (Poljska)

PARTNERI

Teachers Education Academy (Estonia)
Ustanova za obrazovanje odraslih Dante (Croatia)
Fundacja REJ (Poland)
Associació EDUFEM (Spain)
Escola Teresa Miquel i Pàmies (Spain)
M_Videe (The Netherlands)

WEB PROJEKTA