O PROJEKTU
RESIZE – Reshaping Correctional Competencies through RESCALED Innovatio
Projekt RESIZE: Preoblikovanje korekcijskih kompetencija kroz RESCALED inovaciju usmjeren je na prilagodbu sadašnje i buduće radne snage u korekcijskom sustavu putem kompetencijskih profila, priznavanja prethodnog učenja, mikro-kvalifikacija i certificiranja, u skladu s promjenama u korekcijskim sustavima diljem Europe.
Cilj ovog projekta je uspostaviti transformacijski okvir za korekcijske sustave u Europi, s naglaskom na male, zajednici integrirane ustanove za izvršenje kazne. Kroz ovaj pristup, projekt nastoji unaprijediti vještine stručnjaka u sektoru, usklađujući ih s principima RESCALED inicijative.
Projekt će razviti učinkovit ekosustav, kreirati kvalitetne nastavne programe i implementirati regionalne Pakete vještina, čime će se unaprijediti kompetencije sadašnjih i budućih profesionalaca u korekcijskom sustavu.
AKTIVNOSTI PROJEKTA
Izrada Europskog modela korekcijskog ekosustava
Razvoj sveobuhvatnog pregleda korekcijskih sustava u europskim zemljama, identificiranje ključnih dionika, institucija i procesa. Ovaj model poslužit će kao temelj za analizu trenutnog stanja i prepoznavanje područja za poboljšanje.
Uspostava Europskog okvira kompetencija za korekcijski sektor
Definiranje ključnih kompetencija potrebnih profesionalcima u korekcijskom sustavu, uključujući osnovne vještine, znanja i stavove potrebne za kvalitetan rad unutar sektora, osiguravajući dosljednost i standardizaciju na razini Europe.
Razvoj Europskih strukovnih profila
Izrada standardiziranih profila ključnih vještina i kvalifikacija za različite uloge unutar korekcijskog sustava, bez obzira na to djeluju li unutar pravosudnog ili drugog sektora. Razvit će se najmanje deset specifičnih profila koji pokrivaju područja poput obrazovanja, socijalnog rada, mentalnog zdravlja, volonterskog rada, borbe protiv ovisnosti, podrške obiteljima, medicinske skrbi, psihološke podrške i duhovnog savjetovanja.
Implementacija Europskog indeksa korekcijskih kompetencija (ESI-CC)
Razvoj indikatora sličnog Europskom indeksu vještina, prilagođenog za mjerenje učinkovitosti i prilagodbe korekcijskih sustava u procesu usavršavanja i prekvalifikacije profesionalaca diljem Europe.
Razvoj Europske mape kvalifikacija usklađene s EQF i ESCO
Izrada sveobuhvatne mape kvalifikacija za korekcijske radne profile, u skladu s Europskim kvalifikacijskim okvirom (EQF) i sustavom ESCO.
Dizajniranje kurikuluma za korekcijske kompetencije
Razvoj nastavnih planova i programa usmjerenih na specifične ishode učenja za svaki identificirani profesionalni profil u korekcijskom sektoru.
Okvir za priznavanje prethodnog učenja i iskustva
Definiranje sustava priznavanja prethodnih kompetencija stečenih kroz formalno i neformalno obrazovanje, omogućujući profesionalcima u sektoru dobivanje potvrda o stečenim vještinama.
Uvođenje sustava certifikacije i mikro-kvalifikacija
Razvoj formalnog sustava certificiranja korekcijskih kompetencija, čime se otvaraju veće mogućnosti za profesionalni razvoj i napredovanje u karijeri.
Razvoj trening modula za profesionalce u korekcijskom sustavu
Izrada sveobuhvatnih obrazovnih modula koji pokrivaju različite aspekte rada u korekcijskim sustavima te uvođenje kombiniranih metoda učenja, uključujući online tečajeve i interaktivne module.
Radno temeljen pristup učenju
Pružanje prilika za praktično učenje unutar korekcijskih ustanova, omogućujući polaznicima primjenu teorijskog znanja u stvarnim radnim uvjetima.
Specijalizirani programi unutar Centara izvrsnosti (CoVEs)
Razvoj specijaliziranih edukacijskih staza unutar Centara strukovne izvrsnosti, prilagođenih različitim ulogama u korekcijskom sustavu i različitim poslodavcima.
Regionalni Paktovi za vještine
Uključivanje dionika ekosustava u podršku mapi kvalifikacija i usvajanje trening modula unutar regionalnih okvira.
Osnivanje Europskog opservatorija korekcijskih kompetencija
Razvoj suradničkih protokola i digitalnih alata za analizu razvoja korekcijske radne snage.
Razvoj kataloga mikro-kvalifikacija
Integracija priznavanja prethodnog učenja kroz modele mikro-kvalifikacija i povezivanje s mrežom mikro-kredencijala.
Prijedlog politika za implementaciju Blueprinta
Definiranje mehanizama implementacije priznavanja, validacije i akreditacije (RVA) uz podršku Europskog modela učenja (ELM).
Detalji projekta
48 mjeseci (1-2-2025 – 31-1-2029)
101187391-RESIZE-ERASMUS-EDU-2024-PI-ALL-INNO
1 CENTRUL PENTRU PROMOVAREA INVATARII PERMANENTE TIMISOARA ASOCIATIA (Romania)
PENITENCIARUL TIMISOARA (Romania)
PENITENCIARUL GHERLA (Romania)
OMOSPONDIA SOFRONISTIKON IPALLILON ELLADAS (Greece)
RESCALED (Belgium)
CENTER ZA IZOBRAZEVANJE IN KULTURO TREBNJE JAVNI ZAVOD (Slovenia)
UNIVERSIDAD DE VALLADOLID (Spain)
Qualificalia Analytics S.L. (Spain)
BRAINLOG (Denmark)
LUARASI UNIVERSITY (Albania)
ATHENS LIFELONG LEARNING INSTITUTE ASTIKI MI KERDOSKOPIKI ETAIRIA (Greece)
ODYSSEA AMKE (Greece)
Richtungswechsel-Verein zur Forderung der Resozialisierung von Straftater:innen (Austria)
USTANOVA ZA OBRAZOVANJE ODRASLIH DANTE (Croatia)
CENTRO INTERNAZIONALE PER LA PROMOZIONE DELL’EDUCAZIONE E SVILUPPO ETS (Italy)
CENTRO STUDI – OPERA DON CALABRIA (Italy)
INTERCHANGE NON-PROFIT GUG (HAFTUNGSBESCHRANKT) (Germany)
ASSOCIATION OF CITIZENS OF A INTERNATIONAL INSTITUT OF DEVELOPMENT, EDUCATION AND SCIENTIFIC RESEARCH STABILITAS SKOPJE
(North Macedonia)
APROXIMAR- COOPERATIVA DE SOLIDARIEDADE SOCIAL, CRL (Portugal)
UNIVERZITET U ISTOCNOM SARAJEVU (Bosnia and Herzegovina)
UNITED NATIONS INSTITUTE FOR TRAINING AND RESEARCH (Switzerland)
PANEPISTIMIO AIGAIOU (Greece)
SHERBIMI I KONTROLLIT TE BRENDSHEM NE SISTEMIN E BURGJEVE (Albania)
FAENGSELSFORBUNDET (Denmark)