Škola Dante – nositelj Erasmus+ 2021.-2027. akreditacije!
S ponosom možemo objaviti kako je naša ustanova od ove godine nositelj Erasmus+ 2021.-2027. akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja, strukovnog obrazovanja i obrazovanja odraslih!
ŠTO JE OBUHVAĆENO ERASMUS+ AKREDITACIJOM?
Ova akreditacija organizacijama pruža mogućnosti za mobilnost u svrhu učenja u okviru KA1, kao potpora organizacijama koje učenicima, učiteljima, nastavnicima, voditeljima osposobljavanja i drugom obrazovnom osoblju nude mogućnosti za osobni i profesionalni razvoj. Sve ovo znači kako će osim nastavnika, naši polaznici također moći iskoristiti mogućnost mobilnosti.
JAMSTVO KVALITETE
Podnošenjem zahtjeva za dobivanje akreditacije organizacije pristaju slijediti Erasmus standarde kvalitete. Akreditiranim organizacijama ti standardi jamče uspjeh, a sudionicima kvalitetu.
PREDNOSTI AKREDITACIJE
Kako bi dobile akreditaciju, organizacije moraju izraditi plan za provedbu visokokvalitetnih mobilnosti te ih uvrstiti u svoju ponudu obrazovanja i osposobljavanja.
Pogodnosti akreditiranih organizacija:
-stabilni izvor financiranja – u vremenu trajanja akreditacije osigurana su financijska sredstva za nove aktivnosti mobilnosti
-osmišljavanje vlastite strategije – uz ovu akreditaciju možete definirati vlastite ciljeve i odabrati kojom brzinom želite napredovati
-prilike za rast i istraživanje- možete isprobati nove vrste aktivnosti ili suradnju s novim partnerima bez podnošenja novog zahtjeva
-ulaganje u budućnost- stalni pristup financiranju znači da se organizacije mogu usredotočiti na dugoročne ciljeve, a aktivnosti mobilnosti mogu se koristiti za postupno poboljšanje kvalitete poučavanja i učenja u ustanovi
Akreditacija
Potaknut će se formiranje centra kompetentnosti te uspostaviti mreža radionica i vježbi koristeći suvremene tehnologije.
Samim time, potrebno je uspostaviti sustav osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih te poboljšati organiziranost, financiranje i upravljanje procesima obrazovanja odraslih i licenciranja svih djelatnika u obrazovanju odraslih.
Kako bi učinkovito djelovali na uklanjanje strukturnih, situacijskih, ali I psiholoških prepreka, potrebno je utjecati na podizanje svijesti o potrebi neprestanog učenja i obrazovanja kao i fleksibilne promjene kvalifikacija I zanimanja putem stjecanja novih znanja i vještina.
Poticat će se i uključivanje osoba nižeg stupnja obrazovanja, socijalno marginaliziranih osoba i osoba treće životne dobi raznim usmjerenim procesima informiranja i savjetovanja o mogućnostima cjeloživotnog učenja.
Definirani ciljevi koje želimo postići provedbom aktivnosti mobilnosti KA1:
-strategije motivacije odraslih polaznikana sudjelovanje u obrazovanju (kako ih motivirati, poticati i zadržati želju za kontinuiranim učenjem)
-online učenje – izazovi i prepreke
-primjena mindfulness pristupa u učenju i obrazovanju
-vještine učinkovitog nošenja s promjenama: otpor, negativne emocije, strah I nesigurnost, prebacivanje odgovornosti, destruktivne reakcije
-job-shadowing za nastavnike: kako podučavati grupe polaznika različitih sposobnosti
Obrazovanje nije priprema za život. Obrazovanje je život.
JOHN DEWEY