O projektu

Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi ustanove uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja digitalnog marketinga. Željom za zadržavanjem visoke kvalitete rada cijele ustanove, a koji su u skladu s dugoročnim planom ustanove, ciljevi ovog projekta su:

  • naučiti prepoznati i koristiti najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje ustanove,
  • prepoznati najpopularnije trendove u području digitalnog oglašavanja,
  • razviti kritično mišljenje kada treba odlučiti kako oglašavati u realnom vremenu te na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg polaznika,
  • promovirati i razvijati medije i virtualnu pismenost u svrhu kvalitete i relevantnosti obrazovanja na svim razinama,
  • ovladati različitim elektroničkim alatima za izradu oglasa s dizajnom koji poziva na akciju,
  • razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji također imaju velika očekivanja od učinkovitosti marketinških aktivnosti i prodaje putem interneta.

Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.

Detalji projekta

ID PROJEKTA

123-456-UPIŠI!

TRAJANJE

1. veljače 2018. – 1. rujna 2018.

PARTNERI

Commercial