O projektu
Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi ustanove uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja digitalnog marketinga. Željom za zadržavanjem visoke kvalitete rada cijele ustanove, a koji su u skladu s dugoročnim planom ustanove, ciljevi ovog projekta su:
- naučiti prepoznati i koristiti najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje ustanove,
- prepoznati najpopularnije trendove u području digitalnog oglašavanja,
- razviti kritično mišljenje kada treba odlučiti kako oglašavati u realnom vremenu te na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg polaznika,
- promovirati i razvijati medije i virtualnu pismenost u svrhu kvalitete i relevantnosti obrazovanja na svim razinama,
- ovladati različitim elektroničkim alatima za izradu oglasa s dizajnom koji poziva na akciju,
- razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji također imaju velika očekivanja od učinkovitosti marketinških aktivnosti i prodaje putem interneta.
Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.
Detalji projekta
123-456-UPIŠI!
1. veljače 2018. – 1. rujna 2018.
Commercial